aj aj aj a aj!!!



Kolla män vad jag hittade på facebook nyss. Sofia Zeus Kokay har uppdaterat sin status med meningen: "min gärna är helt slut så jag tar av mig min shorta nu". Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hennes stavfel började ta vid för ungefär 1-2 månader sedan. Jag trodde först det var ett skämt. Att hon ville skojja runt lite med folk och göra sig dum för uppmärksamheten. Men när hon började stava trots med två t (trotts) och chilla med sh (shilla) förstod jag att det var illa. Nu börjar jag nästan bli mörkrädd. Om min lilla flicka ska lyckas kamma hem det MVG i svenska hon förtjänar måste en förändring ske! Och det är snabbt!

ZEUS TITTA HIT! MAMA'S GONNA HELP YOU

aaaaaaaaaaaaaaaand I'm out

/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0