and then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

BOOOOOOOOM

Waaaaaadup mäns? Chillar faktiskt inte chillet på spoti. Jag taggar faktiskt just nu tagget av en lite speciell anledning då en viss emilia svensson ska firas som JAG VET INTE VAD imorgon. Just nu suger det att jag inte är 18 då alla andra har det fät på kb och såklaaaaaaaaaart fyller jag år i november också vilket blir så jävla drygt för alla andra kan dra medans jag får vänta till typ sist! Kunde inte mina päron planerat liiiiite bättre eller? :P på de. Men jag får väl vänta precis som alla andra jävlar har gjort.

Ikväll hade vi det gött gött götti gött jag sa gött hos lille lisa. För att samanfatta: mat, musik, chill, veckodagsfotografering i EVIGHETER, hipphipp, singstar, banjo helt okej ändå, spindeln oh fifan vilket jävla liv de va över den, döda spindeln, maskdiskussionen, RÄDDA masken (creds till mig), hemfärden vilket inkluderar bryan adams HAJHAJ POSS. Kanske är läge för sängen nu men jag pallar inte klä av mig och lägga mig under täcket men det är nog på tiden ändå eftersom det blir en lång dag/kväll/natt imorgon ellår? Aja whatever je mapelle. Nej nu går det utför haha. Ha det lika fät som jag för fät är bättre än ofät. Hade tänkt ladda upp en bild men kom på att den är lite för utmanande.

btw, varför är det alltid lika jävla jobbigt att komma på en rubrik? PALLA? Nä va.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0