borde inte sitta här egentligen

Klagomål från Sofia, ops... Kanske får bli bättre på dethär med att blogga! Jag vaknade faktiskt klockan 11 idag, ganska sjukt med tanke på att jag låg och kollade på One tree hill till klockan 4 inatt. Har chillat framför tv:n idag och har inte behövt lyfta ett finger på hela dagen. Låg där lite för länge och nu är klockan för mycket, ska åka hemifrån om 40 minuter. Då ska present fixas till Lilla Lisa Hjern och sedan ska vi bege oss ut till världens ände (med andra ord, lilla Skumparp) Eftersom vi tjejer som ska till Lisa älskar varandra så mycket är jag helt säker på att vi kommer få en finfin kväll! Nu MÅSTE jag verkligen byta om, sminka mig, fixa håret och ja... ALLT som hör till. Ha det great!

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0