can't get it right today

Hej dudes. Idag är nog zeushomeboys jävligt döda. Jag vet iaf att jag (Zeus) är det. Vi har en jävla massa bilder från igår men som vanligt håller Josefine i dom och hon hade tydligen en hel del att göra innan hon fick tid att langa upp dom på bloggN. Blev en ganska hård natt men jag har redan börjat småplugga inför matteprovet som ska göras imorgon. Och just det, back 2 school imorgon, fyfan. Efter nästan två veckors lov kommer skolan krossa oss i tio veckor till innan vi får gå på det efter-fucking-längtade sommarlovet som sååååklart ska bli kick-ass. Nu måste jag återgå till matten och sörjandet över hur ont jag har i min kropp.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0