Gonna Let It Breeze

Hej! Nu har jag hamnat på samma plats som förut igen. Detta efter att ha käkat årets första grillade middag (nu är det fan VÅR), hälsat på familjen Svensson, solat och träffat på Gammis. Jag sitter och är jävligt sugen på att fixa fram lite glass och sätta igång en ny skiva av OC säsong 3. Antar att jag kommer bli ordentligt besviken eftersom min lillebror ALLTID lyckas käka upp alla glass innan jag ens hör mamma ropa från hallen "Jag har köpt ny glass". Lillebrödrar vaa.. Ingen hitt när det handlar om glass. Annars är min lille Bebbe en fin lillebror.

Som Josefine talat om för er lekte jag och Sofia med hundarna i eftermiddags. Vi kirrade även lite hoppbilder som inte alls lyckades särskilt bra. Inte för att tala om min snygga outift. Lovar er att det finns en bra förklaring... men den får ni höra en annan dag. 







And I'm out.

/NATHALIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0