good night good morning

Sticker snart hem till Sofia och taggar inför kvällen. FYFAN vad kul vi ska ha!!! Vid 7-tiden sticker vi hem till Emilia och firar henne riktigt ordentligt som Nathalie redan har berättat för er.

Har hunnit med en hel del idag, chillat lite OC hemma hos Nathalie med henne och Sofia, mött upp Annie och fixat en liten present, fixat lite annat smått och gott och nu måste jag snart iväg. Ska packa en smidig väska som kan följa med mig till Sofia, till Emilia och sedan avsluta kvällen hos Nathalie. Det kommer ALDRIG få plats. Men jaja, i värsta fall får jag sätta mig på den när jag ska stänga den, haha. Det blir babbel nu. Måste dra mig mot Sofia. Ha en förjävla bra lördagskväll för det kommer vi minsann ha!

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0