I was thinking about how nothing lasts and what a shame that is

Jaha, då var det väl min tur att göra ett litet kvällsinlägg. Sitter där jag hör hemma, där jag trivs bäst, i sängen såklart. Har varit ute och gått med gammibjönen i ca en timme idag! Vi lunkade till stan i slow tempo och diskuterade livets stora fråga, vad går livet ut på? Deppigt va? Vi kom inte precis fram till något svar, bara en jävla massa negativa thangs som vi inte förstår.

En annan sak vi inte förstår är ''jakten''. Det är verkligen jakten vi är ute efter när det gäller boys. Och det är antagligen så för dom också. People want what the can't get, så är det verkligen. När man vill ha något så är det draman i skiten som är det roliga. Det blir liksom inte kul utan draman för det är det som är grejjen. Och när vi sedan fått det vi gått och suktat efter så länge så är det inte ett dugg kul längre. Då är det ''jahapp, va det allt?'' och sedan vill vi jaga igen. Det är vår natur.

Idag kan jag inte få pusselbitarna att sitta rätt så jag skiiiiiiiiiter på detta pussel och drar mig tillbaka med joe purdy i lurarna, kokar lite kaffe och chillar pung.
Sleep tight



/ZEUS SOM FAN

Kommentarer
Postat av: Bo

"Chilla pung" <3

2010-04-08 @ 23:49:56
Postat av: Simon

fan du är ändå ganska good looking ditt fuck face :D och btw, eftersom du ändå är Zeus, du skulle inte vilja electrocute en av mina lärare åt mig? vill se henne falla till marken inna onsdags eng lektion så får du en 20 av mig sen (y)

2010-04-09 @ 13:41:17
URL: http://lussetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0