lisa aka tiny

Godmorgon mannar!

Både jag och Nathalie vaknade ganska sent idag men Josefine har tydligen varit vaken sedan 11 så jag förstår inte varför hon inte uppdaterat. Men nu gör iallafall jag det, hehe. Bättre sent än aldrig.

Ikväll ska vi (zeushomboys) till lille lisa hjern aka tiny för att fira henne eftersom hon fyller 17 på söndag. Ganska wacko att hon är typ 1 cm lång. Vi andra blir som jättar bredvid henne. Haha det kan inte va lätt att va i lille lisas skor och på tal om skor så är hennes storlek 34 vilket också är gaaaaaanska wacko. Men vi älskar såklart henne ändå! Men det ska bli en kickass-kul-kväll i skumparp tillsammans med de andra.
Nu ska jag försöka dra mig ifrån datan för att sedan sega vidare in i duschen och jag hoppas att mina homeboys också gör det i tid.


Här har vi då vår lilla pärla, poss poss momz momz

/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0