Nattis camar med moderne_cat HAHA

Läste ni förra inlägget kan ni se hur Nathalie tjatar om en jävla massa förändring och hon klagar på att jag suttit på röven hela kvällen men inte skrivit något i bloggen... Jag kanske får bidra med ett litet inlägg här ändå?

Nathalie sitter just nu och gör någon dans med händerna medan hon lyssnar på en massa Hannah Montana låtar (som hon har gjort hela kvällen). Haha, hon som försöker få er att tro att jag älskar Lordi. Och Sofia har rätt, jag har gäspat ett X-antal gånger ikväll. Kanske får säga till Nathalie att avsluta sin dans och sedan få Sofia att slita sig från bloggen. Ha det fint och dröm sött!

/JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0