now throw your hands up in the skyyyyyyy

Waduuuuuuuuup MANNAR?
Fyfan vad underbart fint väder det har varit idag och fan vad skolan gick snabbt! Stekte på bryggan i kanalen i det asfina vädret innan med lunch och schöööönt sällskap. Så jävla gött, måste fan köpa nya glajjor imorgon. Solen bränner isönder mina små ögon jöh.
Idag simmade zeushomeboys en fucking kilometer. Ganska awesome måste jag säga förutom att man känner sig helt död nu men så ska det va. Hoppade även lite trampolin när vi ändå va igång, det hör väl till när man är på badhuset vaaaa? När vi satt i bubbelpoolen insåg jag verkligen att jag måste sluta bita på mina fingrar, haha. Så nu efter ett skönt bad/motionssim och efter att ha bastat känner jag mig sjukt ren och död i väntan på maten. Ja fyfan vad gööööööött det ska bli med grillat nu! POSSPOSS (K)
/ZEUSELIZEUSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0