Och alla som älskar dig får lära sig att vänta

aaaaaaaaaaaaand I'm up! Tycker själv att det är jävligt bra av mig att gå upp när klockan visar 13:00 istället för att vända på mig och sova lite till. Det händer alldeles för ofta. Och med tanke på att zeushomeboys börjar skolan igen på måndag borde vi alla lägga oss tidigt och vakna tidigt. MEN IKKE! Speciellt inte ikväll. För ikväll vääännner, ikväääääääääääll ska vi fira Emilia ordentligt. Och då menar jag ORDENTLIGT. Inte en enda gäst ska vara nykter. Jag menar, om ett år blir Emilia myndig. Vuxen. Hon kan gå in på nästan vilken klubb hon vill, köpa sprit ute, köpa cigaretter. Thaaaaaaaaaaaat's crazy... Min lilla Milla.. Så därför måste vi helt enkelt fira henne galet idag. Det blir alltså ingen tidig kväll och absolut inte en nykter kväll. Inte för en enda gäst och inte för en enda utav zeushomeboys.

Nu ska jag käka upp resten av min livspartner (chokladkaninen) och se OC.



Kommentarer
Postat av: ZEUS

jag trodde jag var din livspartner :S har du bytt ut mig mot en kanin?

2010-04-10 @ 13:34:10
Postat av: milla

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGG

2010-04-10 @ 14:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0