running out of ways to break through

HEEEEEEEEEEEEJ. Det är just precis nu jag återkommer. Fan vad sliten jag är. Det blev en tuff natt igår för att beskriva den kort. För att beskriva den långt: Vi samlades alla hemma hos Emiliapilia klockan 19:00 ( jag däremot var där klockan 17:00 och hjälpte till med förberedelserna). När alla anlänt drack vi välkomsdrinkar, som var jävligt goda, och satte oss sedan till bords för att käka en av det godaste middagarna jag käkat någonsin. Jag själv hade lite problem med såsen dock, det blev alldeles för mycket. Kycklingen, riset och salladen bokstavligen SIMMADE på den stackars platstallriken. Ajajajaj. Därefter öppnade älsklingen alla sina paketer och vi satte igång med lite spel och på tok för många rökpauser. Det serverades efterrätt, godis och chips och jag lyckades MISSA DET!!!! Hur faaaaaaan går det till? Ångrar mig innerligt idag att jag inte åt allt det goda igår... ÄÄÄÄHEEE. Seen kollade vi lite EL CLASICO. Barca vaaann jadå. När klockan började närma sig natt och jag hade tömt halva min Barcardi flaska drog jag mig mot bussen och åkte till Malmö. Mötte upp mr.X ;);););) och sov där. mmmm momz momz. Var uppe alldeles för länge och vaknade alldeles för sent. Men som jag nämnt tidigare, DET ÄR DET ENDA RÄTTA.

Nu ska jag fantamig ta lite käk i form av rostmackor och oboy och sen ska jag glo OC/alternativt plugga matte och historia.

OC låter bättre va????? MMMM tänkte det.



puuhpuhh sliten. PS ska sparka josefine i röven för att hon inte uppdaterat idag och VAR FAN VAR DU IGÅR VILLIAM GRÖNQVIST?????? DS.

/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0