Set The Fire To The Thrid Bird

Det är ganska meningslöst att ha lov när ingen annan har det. Jag menar, här sitter jag i min säng framför min ACER laptop, med WESC lurarna på huvudet och Set The Fire To The Third Bird på repeat. Stirrar ut genom fönster och ser världens absolut tråkigaste husvägg. Den är inte grå och inte lila men endå grå och lila. Jag tittar på min fulsnygga rosa vattenkanna och mina silvriga ljusstakar med ljus i som aldrig brunnit.

Jag såg att ni var 34 pers som ramlat förbi här nu. Mycket trevligt med tanke på att vi startade detta projekt igår. Jag föreslår att ni stannar kvar. Vi ska bjuda er på vardagsunderhållning utan dess like. Promise.

Nej grabbar, nu ska jag återgå till mitt meningslösa tidsfördriv.




Förresten, VAR FAN HÅLLER VILLIAM GRÖNQVIST HUS? Luktar toffel....

/NATHALIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0