THOOOORSTAAAH fo fan

Hej va.
Idag har jag: vaknat försent, åkt skön buss till skolan, varit i skolan, kollat på film typ alla lektioner lol, simmat 1,5 km, hämtat mina p-piller för de va fan på tiden, blivit skjutsad till filippa, varit hos filippa, cyklat hem i motvind från filippa och nu sitter jag här och funderar på att dra och käka? Är faktiskt inte hungrig ett skit, men det kommer väl ikväll. HEHE! Till helgen ska jag mysa peppa tagga va nervös ge järnet och ha ångest! fint skit.
Sitter just nu och kollar in Shaant från cute is what we aim for samtidigt som jag tänker att jag aldrig kommer hitta en dude som kan göra lika fina miner som honom!
Hej Shaant du är så äckligt jävla snygg POSSPOSS
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0