ni är förjävla bra

Att bara se Sofia sitta och skratta när det bara är hon som förstår det roliga (hände senast idag på tyskan), fan vad underhållande det är. Att se Nathalie göra alla sina grimaser med sitt ansikte och mun, det får verkligen en att skratta lite extra. Vi småbråkar om det mesta ibland och kan bli irreterade på varandra över småsaker, som t.ex. när jag alltid sätter låset på fel håll i skåpet (Nathalie, jag försöker verkligen bättra mig!!), när vi smygfotar varandra när någon av oss har somnat på bussen, när någon av oss bitchar och inte delar med sig av sin läsk (brukar för det mesta vara jag, haha), när någon bara känner för att vara allmänt jobbig, när de två verkligen krossar mig så jag måste gå på sist på bussen (och varje gång slutar det likadant), när vi ska plugga men istället slutar det med att vi ligger i vars en hörna i soffan och kollar på disneychannel, ja listan med grejer kan bli lång och jag kan rabbla upp en jävla massa roliga saker här... Men det tänker jag inte göra! Varje liten sak kan verkligen få en att skratta när man tänker på det. FAN VAD KUL VI HAR! Eller ja, jag tycker det iallafall. Vi är faktiskt en sjukt bra liten trio, varje liten själ är unik, om man kan säga så haha. Jag är så jäkla glad att vi kom tillsammans till gymnasiet efter en liten paus i vår vänskap, för vi har faktiskt känt varandra sedan 6-årsålder. Inte en enda dag går utan att man har något sjuktroligt att skratta åt. Ja, det finns inte mycket mer att säga.... eller jo, jag älskar er!!!







/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0