I'm miles from where you are

Lääääget livet? Jag har absolut inget att skriva om men jag antar att jag kommer skriva en jävla massa ändå.
Chillar just nu chillet på spoti vilket är ganska chill vah. Har planer på att möta upp gammi på lavett later men det beror helt och hållet på om jag orkar klä på mig, ganska jobbigt när allt kommer omkring.
Vill så jävla gärna ha min siestabiljett kirrad nu och jag vill ha ett sommarjobb så jag vet att jag kommer tjäna pengar så att jag kan köpa massa skit som jag verkligen inte kommer ha någon användning för! Vill ha nästa veckas prov avklarade så jag kan få en slackervecka i skolan för det har vi fan inte haft på aslänge så det är fan på tiden nu cybåååår. Vill ha de sista avsnitten av LOST på den allra sista säsongen så jag antar att jag måste tjata på adam. Men innan jag börjar oroa mig för nästa vecka så har jag en fin helg att se fram emot.


(gammi und ich i sommras på enertwey in the park)

Tänkte avsluta mitt gnälliga inlägg med att säga att du är fin, inte du och inte du utan DU.

/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0