because it's you because it's you

Fina ändringar på bloggen. Nu kan ni se en klocka! Inte så lätt att fixa faktiskt. Men efter många om och men (och en klocka med rysk tid) så sitter den på plats. Igårkväll satt zeushomeboys och skaffade denna blogg tillsammans, ikväll sitter vi alla hemma var för sig och chillar. Själv sitter jag i en rosa mjukisdress och knaprar på halstabletter i brist på annat.

Några inlägg har ni fått under dagen och jag måste säga att vi gör ett jävligt bra jobb med denna blogg, med tanke på att det bara har funnits i sådär ett dygn. Men nu har det blivit vår lilla älskling och zeushomeboys är tightare någonsinn, haha. Fast vi har ju faktiskt känt varandra ett jävla bra tag också. För att bli lite känslig kan jag säga, att trots att Nathalie och Sofia kan vara riktigt pain in the ass ibland, så älskar jag de två töserna, hihi.


Nu ska jag nog fortsätta med mina halstabletter, sätta på några avsnitt av one tree hill och sedan njuta av min sista natt av lovet innan helgen. PUSS

/JOSEFINE


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

åååh gulleplutt. Älskar diiig med

2010-04-09 @ 00:38:44
Postat av: JOSEFINE

hihi :* puss älskling <3<3<3<3

2010-04-09 @ 00:43:29
Postat av: er egna zeus

älskar er föralltid mina smååå gammibjörnar <3

2010-04-09 @ 00:44:15
Postat av: JOSEFINE

ZEUSHOMEBOYS FÖRALLTID ÄLSKLINGAR<3<3<3

2010-04-09 @ 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0