VÄ SÄU DU?

HeJ BlOgGeN.
Har precis nått fram till min dator då den stått och möglat hemma hos generalgammi hela dagen. Schlaggar här inatt igen med nattagammi och hoppas på att sova minst lika gott som jag gjorde inatt. Skolan dödade mig hårt idag. Somnade på naturkunskapen och direkt efter trillade jag ner från fjärde våningen och la mig i soffan och sov ytterligare en timme i josses och lisas knä. SCHÖÖÖÖÖÖÖNT! Sen lackade jag som vanligt på tysk-hildas gottländska dialekt och hennes jävla sätt då hon INTE KUNDE HÅLLA DET LÖFTET OM ATT VI SKULLE FÅ KOLLA PÅ FILM!!!! :(
Jävla sätt.

Nu ska jag dra och kolla på DHW med ett ganska skönt gäng, fast NEEEEEEEEE hehe possposs momz.


hahahahahahaha hittade skönaste bilden från nyår 08/09 po mi o pepsigammi!
HA DE FÄT
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0