vi shillar

Nu har vi fan flabbat i flera jävla minuter åt de 68413548961 bilder vi har tagit under kvällen. Jozze har gäzpat ett antal gånger och jag kan fortfarande inte fatta hur jag kan va zå jävla zpeedad. Men hade tänkt lugna nerverna nu i hopp om att jag inte zka bli zjukt irriterad över att jag MÅZZZTE lugna ner mig, de andra är ju trotz allt rätt trötta. Zå jag zäger godhnattzzzz för mig! take it away nadizzzzz...

/ZEUS


Jag funderar, funderar, funderar, funderar, funderar.. u get my ponit? FUNDERAR på VARFÖR denna blogg existerar. VARFÖR jag skrivit nästan alla inlägg (so far). VARFÖR Josefine suttit på röven hela kvällen men endå inte lyckats klämma ut några rader i vår blogg. VARFÖR Sofia fick för sig att dricka 3!!!! energidrycker och VARFÖR jag inte stoppade henne. Ni förstår, damer och herrar (soon to be at least), som Mor till denna lilla sparv vid namn Sofia (eller zeus som hon envisas om att kallas) har jag ett ansvar. Ett ansvar jag tycker jag uppfyller med goda marginaler men som andra inte håller med om. Har aldrig förstått riktigt hur dem resonerat. Jag menar. Ingen har väl dött av lite sprit och cigaretter? Inte heller av att vara 20 minuter under vattenytan. Eller? Fast ikväll när jag sett vad dessa 3 energidryckerna gjort med min lilla ungjävel förstår jag: Det är dags för förändring...


The Masters


Bajskorven, THE MASTER och ungjäveln


Mor och Dotter

/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0