welcome to OUR crib

Zup readers? eller.... ni som kommer att bli våra beloved readers!

Vi hade tänkt starta en liten blogg just for fun där vi kommer skriva om allt från de hårda arbetsdagarna, slackerdagarna, skall, skolan, bussturerna, stavfel, lille lisa hjern, hur mycket josse stinker och såklart oss själva med mera.

Vi som är admins heter Zeus (the almighty sofia), Nathalie och Josefine. Vi kommer inom kort dra igång med fullt özzzzz, ja så fort mina bitches har kollat klart på greys faktiskt!
Så tills dess guys, ha det förjävligt!
poss bre, glöm inte bre mackan bre

/YOURS TRUELY
ZEUSHOMEBOYS

Kommentarer
Postat av: ERRE

ful blogg

2010-04-07 @ 23:26:17
Postat av: lilla lisa hjern

nu förväntar jag mig ett STORT inlägg bara om mig!

2010-04-08 @ 18:45:41
Postat av: lilla lisa hjern

nu förväntar jag mig ett STORT inlägg bara om mig!

2010-04-08 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0