fuck me jesus

TJAman.
Blev helt paff då jag loggade in och såg att inte en enda av mina homeboys hade uppdaterat. Vafan ska de föreställa liksom? Haha, så jag får väl ta tag i saken klockan halv fyra på natten!
Har iallafall haft en förjävla helt okej dag i skolan. Trodde det skulle vara asmolnigt på grund av den jävla vulkanen på island men icke! SKÖNT så vi kunde steka lite på bryggan även idag, gööööött.
Ikväll gjorde vi en massa skit. Har åkt bil i en trång bagagelucka ut till stranden där vi chillade hav och öl sen vidare till boysen med xboxet. Hehe, kan lugnt säga att jag ääääääääägde på GH som alltid. Nu är jag fan dödstrött så jag ska tvinga gammi att gå och lägga sig med mig. POSS på alla mina gammibjörnar.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0