- HALLELUJAH.


Det har stått still här i bloggen hela helgen men jag antar att alla har haft fullt upp med sitt. I fredags var jag somsagt i malmö och upplevde den sista dagen på malmöfestivalen för iår. Såg teddybears och träffade en massa folk. Lördagen spenderade jag med Anna och Emma och vi kollade in palmfestivalen i trelleborg. Efter ett tag stack vi hem, käkade chips och dippa och tittade på film istället. SÅ mycket bättre! Igår, söndag, lämnade min syster huset för att flytta upp till Växjö för att plugga. Kommer kännas sjukt tomt nu när hon inte är här och jag kommer aldrig ha någon att bråka med.... Vafan ska jag ta mig till? Haha. Nej, men jag kommer sakna henne samtidigt som jag är sjukt glad för hennes skull att hon äntligen har kommit iväg. Idag var det dags att komma tillbaka till skolan efter en skön helg och det flöt på ovanligt bra för att vara måndag. Men imorgon kommer det bli ännu bättre för då slutar vi TIO!

Nu ska jag chilla som jag har gjort hela dagen med Nathalie. Såg gamla videos och hade det mysigt i soffan all day long. Nej, chilla var det. PUSS

/JOSSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0