ACK, SUNDBYBERG

FYYYYYYYYYYYYYYFAN VAD TRÖTT JAG ÄR IDAG! Det riktigt sved i hjärtat att behöva gå upp klockan 10 för att åka hem och sedan vidare till skolan. Har gått runt som en döende människa hela dagen... Efter mötet med min mentor gick jag hem till Nathalie och chillade lite där hemma. Tillslut somnade jag i hennes säng och sov en stund, så jäkla skönt! Är dock fortfarande lika trött som jag varit hela dagen. Ikväll ska det hända någonting, planerna är inte riktigt klara och ingen vet någonting än men det löser sig och blir säkert bra tillslut! Några bilder från gårdagen har ni redan fått sett. Blev dock inte speciellt ball inne på SB som jag hade förväntat mig, men förfesten var rolig! Ösregnade gjorde det också hela kvällen så när jag väl kom in på strandbaden var jag genomblöt! Nu ska jag sluta babbla här och fortsätta att göra ingenting istället.
PUSS PÅ ER!

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0