All night long

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :) Inte har ni någon riktigt update på vad som händer inte. Känns det jobbigt?;-) Nej.. trodde inte det heller. Men ni kanske vill veta ändå? Haha..

I fredags bjöd Anna mig, Jossan, Sofia, Beccis och Emma på middag. Vi käkade favorit middagen, (som aldrig lär tjatas ut även om vi faktiskt tjatar ut den) bestående av kyckling, potatis, sallad och bearnaisesås! YUM! När klockan började närma sig tio och vi både dansat hoedown trowdown, bränt hål i en madrass och käkat godis drog vi in till stan. Vi hamnade först hos min kusin som hade 20 års fest. Deeeet var trevligt, mycket trevligt faktiskt :) men å andra sidan har vi trevligt tillsammans vart vi än är! Nästa stopp var hos Ogge. Där stannade jag åtminstonde tills klockan slog halv fyra och sen pussades jag långt in på morgonen.

Igår (lördag) åkte jag tillsammans med Anna, Josefine och Beccis in till Malmöfestivalen för att möta upp fina Emma P! Vi köpte mat på subway som vi käkade under tiden Rim FM vart igång. När den konserten var slut hälsade vi på vår förlorade klasskamrat Lisafisa och haaaaalv åtta började MASKINEN spela. Jävlar i det var grymma dem vart live. Sinnes bra. Efter den konserten tog vi bussen mot trelleborg och fest hemma hos Oskar stod på schemat. Kvällen blev lyckad. Lyckad som fan!

Bilder får ni se om en stund. Nu ska jag och mitt bakfulla arsle försöka käka lite pizza. Kvart över sex åker vi in till festivalen igen för att se Winnerbäck och Melissa H!

Kram Nathalie
Bild från min födelsedag i Juli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0