bättre dagar

HejhejHEJ!
Ja nu har skolan verkligen börjat. Har haft en jättebra första dag. Det var jättekul att träffa alla igen. Hoppas att det kommande året ska bli minst lika kul som det första var. Nu är sommaren verkligen slut. Känns jävligt surt egentligen. Nu biter jag ihopa tills nästa sommar kommer. Har gjort en jävla massa skit i sommar då skit betyder saker som jag aldrig kommer glömma, saker jag gjort med de finaste människor som finns!!


jag har firat mina vänners studenter tillsammans med mina andra vänner

jag har firat rasmus födelsedag med fin mat och gott sällskap

jag och charlotta <3 på ralles födelsedag

seb och tova myzer på ralles födelsedag

jag har badat på bo01 med bland annat sebbe och amanda

jag var med om en rörig midsommar i klågerup

på midsommar badade rille i bäcken, hahah

har åkt en massa turer i pontus fula mazda ;)

jag har varit på dalabadet EN gång och då badade jag inte

jag och filippen myser på dala

jag har solat i pude med en bränd liten tova

badade även i pude fastän jag svor på mitt liv att jag aldrig skulle sätta min fot i det vattnet

jag har firat världens finaste nathalie på hennes 17års dag <3

jag firade henne tillsmmans med världens finaste flickor

posade crazy på nathalies födelsedag

jag har varit i blekinge med älskling och det var underbart

jag fiskade med älskling i blekinge

chillade bakom skolan i k-town med bland annat tova

avslutade sen mitt sommarlov med en behaglig resa till turkiet tillsammans med min familj <3

Jag har haft världens finaste sommar med världens finaste vänner. Nu ska jag hoppa i säng eftersom klockan ringer klockan sex imorgonbitti. DET kommer ta emot. Så nu säger jag godnatt!!
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0