du får ingen tår, ingenting!


Tjooo! Snart dags för mig att sova men först ska jag hoppa in i duschen. Dagen började tiiiiidigt imorse då klockan ringde klockan 6. Men det var mycket lättare att komma upp än vad jag hade trott. Lär dock bli ganska svårt imorgon tror jag. Då är klockan ställd på samma tid. Slutade skolan klockan 2 idag och åkte bil hem då filippa kom och hämtade sofia, nathalie och mig. Blev sen lite McDrive innan vi åkte him till trellehoodet igen. Slängde mig direkt i soffan när jag kom innanför dörren och råkade somna så jag sov två timmar. Skönt som fan!!! Dock kommer det vara sjukt svårt att somna ikväll....

Imorgon är det fredag och sen väntar en bra helg! PUSS
/JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0