FAN VAD JAG ÄLSKAR ER


Nathalie har redan berättat om vad vår kväll bestod av, så behöver inte dra upp det igen. Men det var iallafall väldigt trevligt faktiskt! Precis som vanligt. Har egentligen inte så mycket att dela med mig av, men eftersom någon av de sista meningarna Nattis sa till mig innan hon slängde ut mig var: "Du ska blogga när du kommer hem!!!" så har jag väl inte så mycket val. Skriver ett inlägg och hoppas att hon blir nöjd med det. Tror bestämt att jag snart ska se någon film, fast det blir nog om en timme eftersom jag lär läsa en massa bloggar och kolla facebook var femte minut. Vilket jävla liv man har va?

Som ni säkert har läst så ska både Nathalie och Sofia till skolan imorgon för samtal med sina mentorer. Själv får man vänta till fredag då jag åker in för att träffa min mentor vid 2. Och imorgon blir det fiiiiiiiist! Vi drar till SB för att ha en kanon kväll och förfestar det gör vi i skanör med några trevliga.

Och måste bara säga att jag blev stolt över Sofia som skrev ett så fint och långt inlägg. Poss på dig!
Nu ska jag sluta. HAJ

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0