fredag 27

Hej fina bloggen! Idag är det fredag och det ska bli så jäääävla skönt att bara va hemma med nattisen och kidsen. Ska kränga en massa chips och dippa. Och nattis? Mamma har handlat jättemycket godis (k). Är superduper trött då jag gick upp sex imorse. Men fan vad skönt det var att sluta halv 11. Värt att gå upp klockan sex, värt som fan!!

Fick väldigt mycket beröm på sånglektionen idag, jättekyl hehe. Hann med att plugga lite på hålan med Johanna och Tilda också. Skitbra!! Så slipper jag göra det på söndagkväll. När jag tänker efter har jag fan börjat planera lite bättre ;) Och på tal om planering så har vi vårt första prov nästa vecka. Ganska sjukt, andra veckan i skolan redan. Bara att bita ihop i guess...

Provade något annorlunda med håret idag. Sandra i min klass brukar alltid komma till skolan jättefin i håret och så frågade jag vad det är för tång hon använder och då sa hon att hon flätar det på kvällarna. Jag blev helt paff och provade själv!



Det syns kanske inte jättetydligt men tipset är att innan du går och lägger dig blötar då håret och drar i lite mousse sen gör du ca fem inbakade flätor och så på morgonen när du vaknar har du snyggt och vågit hår. Jag kan dock bara göra fyra flätor för jag har sidecut. Man måste tänka på att inte göra för små flätor, då blir det affro. Så om du inte äger en tång så fläta det istället för här har ni tipset jyyyy.

/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0