Göteborg

Hej bloggen. Har precis sovit en timme nere i soffan och det var gudomligt skönt!! Men nu hade jag iaf tänkt bjuda på lite bilder sedan jag var i Göteborg :)


babe taggade i bilen påväg upp

filippa och victor taggade i framsätet dem också

väl framme och hotellet va jättefint

victor och filippa i väntan på spårvagnen som skulle ta oss till lierberg

babe och jag (jätteglad)

käk på ett thai-kök

vi köade säkert 35 minuter till varje attraktion

balder typ

pontus förklarar någon slags karusell

jag och filippan taggar precis innan påstigning på kanonen

kyl

finaste bilden på oss

barnen åkte radiostyrda bilar

det misslyckade hoppet som fick alla på liseberg att glo på oss

balder

älskar dig

westlifes

kööööööö till kanonen

<3

Hade en underbar tid i Göteborg!! Ville verkligen inte åka hem men tyvärr var vi så illa tvugna. Nu ska jag mysa med min bebe och imorgon slutar jag tio fyfan vad nice. Talk to ya latero bloggen possposs.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0