HEJ!

Ändrade mina planer igår på tåget. Någon som står mig väldigt nära fyllde år efter tolv (alltså idag) så jag mötte upp honom istället. Stort grattis på födelsedagen Charles, jag hoppas du får en grym födelsedag! Det är inte varje dag man fyller 20 ;-) Idag har jag firat honom litegrann. När jag åkte hem mötte jag upp mamma på Willys för att köpa mat! Vegetariska vårullar och wookade nudlar/grönsaker, gott! Snaart är middagen klar och efter maten ska jag åka hem till min saknade, fantastiska, fina vän Nicole!

Självfallet shoppade jag en del i STHLM så jag tänkte dela med mig av några plagg nu i väntan på maten!


Gina Tricot


H&M, Vero Moda


Nudie Jeans co! Åhléns City


Lyckades ju självfallet knäcka bågarna på de gamla!

Köpte också ett underklädesset, en tjocktröja och nagellack.

NU MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
/Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0