helvete vad det åskar

Tjenixen! Jag surar fortfarande lite över att jag inte va med mina görls på strandbaden men som sagt, det kommer fler tåg!

Lämnade min påg 3 mil bakom mig och åkte hem med tova och hennes mormor för en stund sedan. Du är finast älskling. Sitter nu och segar och försöker masa mig in i duschen men det går tyvärr inget vidare :( tova har precis kommit hem från serbien så ska träffa henne en stund ikväll i hopp om att hon är villig att betala banan och choklad!!

Va i skolan i torsdags och träffade min nya mentor, Sofia. Hon va fantastisk och jag är väldigt nöjd! Känner på mig att det kommer bli ett riktigt bra andra år och jävlar, redan andra året. Sjukt vad tiden kan gå fort. Vet inte om det är okej att säga detta men jag längtar faktiskt tills vi kommer back on track och in i alla rutiner igen! Eller vad säger ni, Josse och Nathalie? Är även väldigt glad över att våran fina klass inte kommer splittras inför tvåan :)

Så fort mamma kommer hem tänker jag tvinga henne beställa ett par boots till mig. Är kär och jag måste ha dom och när jag tar fram valpögonen kan hon ju knappast säga nej?


PEACE
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0