hemma

Hej fina bloggen! Jag är at the moment på ganska tjurigt humör så det blir ett snabbt HEJ.
Jag hade det underbart i Göteborg vilket jag ska berätta om imorgon tillsammans med lite bilder. Klockan är på tok för mycket för att jag ska börja trixa med det nu. Ska ju upp sex imorgon igen :( hjälp!!

Är precis hemkommen från Malmöfestivalen där jag va tillsammans med Nathalie, Tova, Lina och Josefine :) Vi tittade på Melissa Horn. Är inte ett jättestort fan precis men jag kan väl tralla mig igenom några låtar något sådär. Men annars va det jättemysigt. Nu ska jag fortsätta kolla på Surfer, dude och käka mina smörpopcorn. Ha det fint.

Det blev kanske inte ett så snabbt ''HEJ'' trots allt, haha!!
Godnatt från zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0