i'm in the house

Hej alla snygg och icke-snygga människor! Är på strålande humör idag!! Eller iaf just nu. Har inte alls uppdaterat i helgen, woops. Har väl helt enkelt itne haft tid att sitta vid datan :)

Men iaf så vet ni att jag och Nathalie passade mina småsyskon i fredagskväll med en jävla massa chips och dippa. Ellen (min fyra-åriga syster) kammade även Nathalies hår i typ en halvtimme. De ni... det är inte något man får varje dag. Haha!! Missade dock sista dagen på malmöfestivalen och jag fick höra att teddybjörnarna va helt okej ändå. Men jag klagar inte för det kommer en malmöfestival till nästa år. Och året därpå och nästa år efter det och så fortsätter det...........................

I lördags vaknade jag tillsammans med älskling. Det har varit lite festival här i staden i helgen så jag spenderade en liten del av lördagen (väldigt liten) med att visa Pontus vad palmfestivalen innebar = ingenting. Lite senare mot kvällen chillade vi med Ville och Filippa. Vet inte varför vi kallar Victor för Ville, hahaha. Var enormt trött redan klockan 11 så jag och Pontus bestämmde oss för att titta på law abiding citizen och den var lika bra som jag hört att den skulle va.

I söndags var det lite kalas för Pontus och imorgon fyller han år. Var därför nere en runda i stan idag i ösregnet för att handla lite till honom vilket jag hoppas kommer bli superbra imorgon :) Sååååååå om en timmes tid blir jag hämtad för att suva hos babe så att jag kan gratta honom ordentligt imorgonbitti. I helgen blir det en jävla massa fessssst. YEEEEEEEEEEZ. Smell ya later (k)

hejdå bajs /zeus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0