jävla skånetrafiken va


Bild från i torsdags!

HEEEEJ! Jag ska börja med att klaga lite. Eller ja, klaga mycket. Klaga hårt på....... SKÅNETRAFIKEN! Som ni kanske vet ösregnade det igår. I alla fall i Malmö. Det vräääääkte ner. Himlen var vidöppen. Jag fick gå en liten bit på ungefär 8 minuter, I REGNET. Vilket innebar att jag redan då var trött på det. Var lite lagom blöt, inget att klaga över för väl framme på konserthuset fick jag stå under taket. Sen vart bussen 10 minuter försenad. Inget att bli upprörd över tänkte jag eftersom jag hinner hem i tid tills fem och jag är inte jätte blöt. MEN sen mina vänner, SEN.. Vi åker en jävla hållplats sen säger busschauffören åt oss att gå ut ur bussen genast eftersom någon skum rök kommer ut ur ACn. Förfan... Det regnade fortfarande lika mycket om inte mer. Och där stod jag, i en halvtimme.. Fyfan vad blöt jag var. Och in my ass att chauffören ringde efter en buss som han lovat. Han lät oss vänta på nästa i tidtabellen.. Haha sjuuukt ...

När jag äntligen kommit hem igår åkte jag iaf DIREKT (eftersom bussen inte gått när jag planerat var jag hemma på tok försent) till mina kusiner för att passa dem!

NU ska jag på kalas hos min andra kusin!

Kram Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0