just like a papercut, the little things hurt so much



Gårkvällen blev minst sagt lyckad! Det tackar vi för. Kom hem vid 3 inatt och somnade typ direkt. Jag, anna och emma skulle egentligen ligga och trängas i min säng, men anna flyttade ut i soffan. Halv 9 vaknade jag? Var inte tillräckligt tyst och väckte de andra två. Jag ville inte sova mer så tog med täcke och kudde ner i soffan för att kolla på tv och anna och emma hängde efter. Har legat där i samma position hela dagen och inte rört en fena, bortsätt från de gånger vi skulle fixa mat osv. Kom till liv för två timmar sen och nu fortsätter jag och anna att chilla. Det är ganska härligt att göra ingenting och nu ska vi fortsätta med det. Ha en fin kväll! Poss

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Berntgunn

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-02-17 @ 09:01:05
URL: http://berntgunn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0