längesedan

Godeftermiddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Igårkväll blev det inte riktigt som planerat. Jag och Tova stack in till malmoe ist för att chilla banan och choklad. Träffade bland annat Daniel och Victor som jag inte träffat på evigheter. Kyl kyl. Bekantade mig även med nytt folk, en tjej som tydligen börjar på våran skola imorgon! Treeeevligt det med. Världen är ganska liten.

Vaknade idag hos Tova ganska utvilad för JA jävlar vad jag va trött igår. Är fortfarande ganska sliten så tänker chilla mig igenom den ganska gråa dagen för att sedan ta bussen till k-town senare ikväll. Snart börjar skolan och jag är ändå ganska taggad, gött o nice. JAJA nu ska jag gå på muggen HEJDÅ.


jag och tova haha fifan

/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0