MALMÖFESTIVALEN 2010

Idag är det fredag och sista dagen på malmöfestivalen. Kommer faktiskt sakna den när jag går från skolan till bussen nu när den är slut. Dkommer kännas tomt på gatorna. Själv tycker jag att veckan har varit grym! Var där i lördags, söndags, tisdags, onsdags, torsdags och ska dit även ikväll. Har fått se så sjuuuukt många bra artister och band. Gratiskonserter måste egentligen vara det bästa som finns. Nu ska jag bjuda på bilder!


I lördags tittade vi på Rix Fm festivalen och Apollo drive var helt klart BÄST!


Tittade även på Maskinen och det var ett jävla drag i publiken. Riktigt bra!

På söndagen tittade vi på Melissa Horn och lite Lars Winnerbäck men jag har tyvärr inga bilder därifrån. Men Melissa sjunger sjukt fint och Lasses låtar är riktigt bra!


På tisdagen tittade vi på Johnossi, och de var riktigt bra live!


Band of Horses, SINNESJUKT vad bra de var! Har fortfarande ångest över att jag aldrig fick höra The Funeral för att vi var tvugna att ta bussjävlen hem.... :(


NRJ in the Park. Bäst var helt klart Knappen, Hakim och Lazee


Oskar Linnros. Helt klart bäst på hela veckan! GRYYYYYYYYYYYYMT

Ikväll blir det somsagt malmöfestivalen igen och då kommer vi kolla lite på the teddybears och sen är det även sista kvällen så det känns som ett måste att gå dit eftersom det dröjer ett helt år innan det är malmöfestivalen igen. Nu ska jag käääääka middag. PUSS från Jossan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0