mitt hjärta pumpar pumpar åh!

Eftersom min sommar har varit den absolut finaste so far i mitt liv tänkte jag (försöka) sätta ihop ett inlägg om den. Det lär bli ganska svårt eftersom det inte finns bilder från ens hälften av alla tillfällen men jag ska göra mitt bääästa hehe.

Sommaren tog fart den 18 juni för min del. Tillsammans med större delen av klassen firade vi det med lucnh på Jensen Böfhus!

Andrei, Hampus, Kasper & Jag. Några av världens goaste killar!


Större delen av världens finaste klass i väntan på maten.

Samma dag som avslutningen i skolan hölls åkte jag mot Lysekil i Göteborg tillsammans med Charles.


Charles.


Vi seglade från Lysekil till Grebbestad på några dagar.

Jag lyckades drabbas av en allergiskreaktion och hela ansiktet svullnade upp.


Början på min svullna läpp. Allt blev x10101000010101001010 sen.

När jag kom hem från Göteborg var det dags att fira midsommar. Det gjorde jag tillsammans med alla mina favorittjejer (och pojkar såklart hehe) hemma hos fina fantastiska Beccis!


Beccipie & Jag!


Alla fina tjejer!

I början av Juli hade jag och mamma huset för oss själva. Detta innebar att jag och tjejerna spenderade all vår tid här. Om nätterna spelade vi sims och på dagarna åt vi jordgubbar, spelade UNO och solade i min trädgård. Livet var bra fint då kan jag få tala om.

Lilla AnaBanana i min trädgård!

Älskade Emma kom från bunkeflostrand till Trelleborg för att spendera dagen och natten tillsammans med mig och Josefine. Vi fikade, var hos läkaren, lagade mat och mööööös. Fint fint fint.


Josefine, Jag & Emma

OOOOOOCH så var det MIIIIN tur att fylla år! Jag spenderade första delen av dagen med ett par fantastiska fina tjejer i trädgården. Anna, Josefine & Emma hade bakat muffins, åååh ni är bäst! Andra delen av dagen hade jag släktkalas i omgångar. På kvällen började en drös med grymt snygga och underbara tjejer anlända. Förfest stod på schemat och därefter drog vi oss mot strandbaden. Hela dagen var GRYM!


Alla tjejerna hos mig på min födelsedag!

Next up TUNISIEN! Den bästa resa jag gjort i mitt liv hittills. Den bästa veckan på hela året. Går inte en enda dag utan att jag önskar att jag vore där.







När jag kommit hem drog jag nästan direkt vidare till ÅHUS för 2 grymma nätter tillsammans med massor av fina tjejer och killar.


Påväg dit.


Andra kvällen. Josefine, Lizette & Jag

Härefter spenderades många kvällar på min terrass med vår nya bästa vän TUNIS vattenpipan. Vi har haft så många mysiga kvällar däreute. Tjejer. Ni är guldvärda för mig.





Jag fick en HÅKAN HELLSTRÖM biljett och köpte en iPhone!


20 November är det dags <3

Beccis och jag var på Adnans 18 års fest.

Jag drog till Stockholm tillsammans med mamsen, min moster, hennes man och mina tvillingkusiner för att hälsa på min morbror, käka thai, gå på grönan/skansen och shoppa! Gött


Min morbror, Jag (vaaaaaaartfan är mina bruna ben!?!?!?), min moster & min lilla kusin Erik

När jag kom hem var det planeringssamtal på skolan som gällde. Därefter snodde jag med mig Emma hem. Vi käkade pizza, snyggade till oss, drog på förfest i Falsterbo och dansade hela natten på strandbaden. Dagen efter spenderade vi tillsammans med Emma och Anna. Chips och Hitta Nemo är aldrig fel på bakfyllan.


Emma & Emma


Lina, Emma & Jag

Och precis här tog sommarlovet slut. Tack alla fina vänner för en grym sommar. Extra stort tack till Josefine, Anna, Emma och Beccis som stått ut med mig alla timmar vi spenderat tillsammans denna sommar. Ni är gryyyyyyymma och jag äääääääääääälskar er.

Självklart älskar jag allaaaa er andra också. Possposs poss. Även min familj, min släkt och alla goa grabbar nere i Tunisien. NUUUUUUUUUUUU ska jag sooooooooooooova.

Kramis NATHALIIIIEEEE


Kommentarer
Postat av: annis

Älskar dig med fina Nathalie!!!!<3

2010-08-31 @ 09:01:38
URL: http://extraannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0