o la mama tunisiano


Lotta, Felicia, Jag, William & Sebastian innan vår sista middag på hotellet.
















Lottas bilder från Tunisien. Förlåt om jag tjatar på er om denna resan men det var det bästa jag varit med om i mitt liv hittills. Det var så fantastiskt. Går inte att förklara för någon, det är bara vi som var med på resan som förstår precis vad jag menar. Jag saknar er tjejer, Lotta och Felicia! Saknar att få vara tillsammans med HELA min familj varje dag, hela dagarna (alltså fam. Forsberg). Saknar Hedi och de andra grabbarna som jobbade på hotellet. Sinnes, jag bara saknar saknar saknar. Saknar min bränna också, den har totalt flagnat bort. Trots att jag inte brände mig alls där, haha :-(

GODKVÄLL bloggkompisar. Jag har spenderat kvällen tillsammans med finaste Rebecci!! Hon räddade mig ur chillträsket. Trots att vi också chillade. MEN som sagt, bättre två än ensam! Vi käkade våfflor. Satan vad gott det är med våfflor och nutella. MYCKET nutella då. För våffelsamken i sig smakar baaajs haha.. Nu ska jag allt hoppa i säng för imorgon har jag en tid att passa. Går inte att sova till halv tre då inte.

Sovgott. Kram Nathalie


Kommentarer
Postat av: Ilyasellinor

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-03-09 @ 11:04:42
URL: http://ilyasellinor.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0