Oskar världens finaste Linnros

Vi började köa inför konserten halv fem. Inget snack om saken. Det hade jag bestämt mig för redan då jag hörde singlen Från och med Du när den släpptes. Jag var såld direkt. Vi satte oss på en filt vid staketet vid mitten av scenen och käkade våra subwa-mackor. Gott.. Under tiden vi väntade fick vi uppleva festivalkrysset där HippHipp snubbarna var gäster. Vi fick också bevittna en väldigt spännande och konstig och speciell och läskig jaaa you name it, föreställning. Tiden gick jävligt snabbt faktiskt vilket förvånade mig då väntan till Håkans konserten alltid verkar vara dubbelt så lång än vad den är!!! Klockan 7 började Oskar spela och OOOOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOD. Fyfan vad grym han är och att han är seeexig ska vi inte ens praaata om. Oh lala....

Liiitt bilder vaaaa..


Världens finaste.


"Debut"










Flaskan Oskar drack ur under konserten innan han råkade sparka ner den från scen! Den landade precis nedanför mig. OH YES

Nu ska jag snart placera fläsket på cyklen och trampa hem till Soffe. Puss från Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0