rubrik

HEJHEJ bloggen!
Idag gick fort och jag var inte alls lika trött imorse som jag var igår. Skönt som FAN!! Tar inte emot alls lika mycket att stiga upp klockan sex om man går och lägger sig vid nio/tio tiden. Får se om jag kommer i säng lika tidigt idag. Nah, don't think so..

Innan vi började tvåan med vårt nya schema tänkte jag ''det här kommer jag ALDRIG klara'', att gå till klockan två. Men nu märker jag att det inte alls är några problem. Går från klockan nio till tre imorgon och jag känner på mig att det inte alls kommer bli några problem. Är faktiskt en aning taggad då jag ska ha min första individuella sånglektion. Hoppas att det ska bli lika kul som jag förväntat mig :) Har dock 3 timmars håla imorgon och det kan ju bli lite drygt. Eller? Kanske inte liiiiika drygt när vi kan spela fruit ninja. NATTIS, ladda din mobil ;)

Imorgon blir det en liten tjejmiddag hos Annisen vilket ska bli kalaskul. Klockan sex imorgonbitti ringer klockan och klockan sju minuter över sju går bussen. Nu ska jag kolla på surfer, dude. Sov gott!!
PEACE


ps. vill bara att min sidecut ska växa ut så jag kan ha mittbena utan att det ser hemskt ut!! =( ds.

kraaaam zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0