the end's not near...

It's here! Ja, för nu lider sommaren mot sitt slut. Dels för att skolan börjar och för att det pisseregnar hela jävla tiden. Men allt tar slut någon gång vaaaa. Även regnet (förhoppningsvis).

Ska upp klockan åtta imorgon och börjar undra om det kommer ta emot eller inte? Hoppas verkligen inte det. Imorgon kör filippan upp och jag hoppas över allt annat att hon klarar det. Jag vet att hon klarar det, hehe. Eeeeeeeeeeeeelllooooor? JA. Ska annars inte göra ett smack idag, förutom att köpa lite block och sånt. Tänker inte ta mig igenom ett år till utan att ha någon penna.

Mamma har bakat kanelbullar så nu ska jag, ja ni fattar........
POSS


/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0