tisdag

Hej! Sitter just nu i klågerup hemma hos älskling som lämnade mig för att följa med sin kära fader för att tömma kräftburar. Orkade inte följa med idag eftersom jag redan vet hur det går till, så jag bestämmde att jag hellre stannar här och chillar deg.

Såg att Nattis hämtat sitt jojo-kort idag. Såklart har jag det med. Förjävla ful liten ficka man har det i. Nu har man ju ingen reflex så man kan visa busschauffören att man vill åka med :( hahaha. Känns lite (bara lite) sugit att detta är sitsta kvällen som man kan göra något för imorgon måste man gå och lägga sig i tid. Även om vi börjar 10 på onsdag måste vi upp åtta. Det är det som är det tråkiga med att pendla, när man får sovmorgon får man aldrig riktigt ''sovmorgon''. Men tänker iaf BARA ta det lugnt nu sista kvällen. Har en förjävla huvudvärk som vägrar gå över. Ska sova extra länge imorgon bara för att hihi!!

I helgen spräcker jag en oskukld för jag ska faktiskt för första gången i mitt liv till liseberg tillsammans med pontus, filippa och vicke!! Sover även på hotell som filippas pappa fixade till oss vilket kommer bli helt okej myyyyyyyzpyz. Ska även till annisen med tjajor och så vad kan man säga? Det kommer utan tvekan att bli en kickass helg. Och jag läääääängtar.

Så nu när jag försöker avsluta detta inlägg funderar jag över om jag ska till DK med filippa i slutet av september och se Limp Bizkit. JA om min pålnbok tillåter :( hahaha.
POSS från Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0