tror det här kan vara början på något stort





PUSSKALAS
Tjeeeeenixen! Igår blev en mysig kväll. Åt somsagt med Anna och Emma på wook house och satt där i typ 2 timmar och kom fram till att svenskar fan är otrevligt folk då en engelsktalande man kom fram och frågade om han kunde få sitta med oss medan vi åt... Alla blev helt ställda och ingen svarade direkt på hans fråga, så han gick tillbaka och vi skämdes lite. Som försvar måste jag säga att han var lite konstig och han var faktiskt lite läskig. När vi var färdiga gick vi till bussen och dumma jag trodde den skulle gå men där fick vi sitta och vänta i ungefär en timme istället. Väl på bussen hade vi lite allsång och jag tror faktiskt att busschaffören uppskattade det! Hihi. Begav oss hem till mig och utanför står Viktor och Tim och väntar på oss. Sen blev det lite filmer och mys hela kvällen. Och jag var uppe till halv fyra.

Nu ska jag motvilligt tömma och sortera bland mina kläder och det kommer nog slängas en hel del, för det får icke plats längre. Kommer ha lite smått seperationsångest :( haha. PUSS

/JUICY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0