SÅJA

WAAAAADUP?

Hade fan nästan glömt att vi hade en blogg? Skrev senaste gången några timmar precis innan jag skulle åka till turkiet! Där hade jag det helt okej. Men en vecka var helt klart nog för mig. Det var riktigt skönt att komma hem till hålan igen.

Innan jag var i turkiet blev det inte heller så mycket tid över till att blogga. Antagligen för att ingen orkar sitta inne vid en dator när det är fint väder, för det har vi fan haft, FINT väder. Jag såg regn när jag kom hem från turkiet för första gången sedan midsommarafton. Ganska wicked att man varit utan väder i ca 2 månader!! Men direkt när man kom hem kom iaf den första skuren och ja det var faktiskt skönt med lite regn. Hade iaf tänk bjuda på några få bilder från turkiet;







Har ändå haft en fin semester med min lilla elden!

Har precis färgat håret svart (hjälp!?) men det får duga! Sitter oxå och surar lite för att jag inte kan hänga med tjajorna ut imorgon då jag har lagt undan pengar till nästa helg då jag ska till gbg med babe och två fina. Tråkigt för det är ju trots allt sommaravslutning på sb imorgon. Men det kommer andra gånger! Hehe. Det är fotboll på tv vilket inte intresserar mig ett piss men för vissa andra är det ganska spännande, som min älskling tillexempel. Nattis sov här inatt, jättemyzzzzzzzigt. Är förövrigt jättekär i denna låten som spelas om och om och om igen hos majjjjjjjjjj

Och imorgon ska man tydligen till skolan och träffa sin nya mentor och sedan har vi ytterligare en veckas sommarlov. Det är ändå ganska fint!! Snart börjar malmöfestivalen och det kommer kicka aaaaaass. Synd bara att jag missar maskinen. DET suger metervis med loffas. AJA, lev fint tills nästa gång vi hörs. PEACE


SVART
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0