DEBUT


Skola imorgon. Helt craaaaazy att vi redan börjar 2a året på gymnasiet! Måste ställa klockan, får icke försova mig, måste packa en väska med kalender, block, pennor och allt som behövs. Hur konstig låter inte det?? Kan inte fatta att hela mitt sommarlov har gått nu och att allvaret och alla rutiner börjar imorgon igen, på riktigt. Men fan vad fint sommarlov jag har fått ändå! Fest hit fest dit, chillkvällar, vänner, familj. Ja det har varit en bra sommar helt enkelt. Tack för det alla mina babes. Måste väl snart hoppa in i duschen, ladda ipoden och sen får jag väl chilla lite till innan jag går och lägger mig. Klockan ringer 8 imorgon och sen börjar lektionerna klockan 10. Ska bli kul att träffa alla igen! POSS FRÅN JOSSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0