crash and burn.


GLADA TJEJER PÅ MIDSOMMAR
Min mage strejkade imorse när jag vaknade vilket resulterade att jag stannade hemma från skolan, eller ja. De två lektioner som vi hade idag. Istället mös jag runt i stickade strumpor, min stickade tröja som mormor har gjort och halsduk. Pluggade lite och gjorde lite nytta. Nu ikväll åkte jag och mamma till malmö för att hämta resesängar hos mormor och morfar eftersom min syster och hennes kompis kommer lämna hotellrummet imorgon och flytta in i en helt oinredd lägenhet. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova. Mer intressant än såhär blir det tyvärr inte idag eftersom jag inte har gjort något... PUSS från Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0