Cause now, you're not, where I want you to be


Har nästan precis lämnat av Emma och Lisa vid busshållplatsen då de skulle åka hem till malmö igen. Dagen har jag alltså spenderat med de två och Nathalie. Vi har myst, myst och myst. Lite film och massa gottigheter har vi också hunnit med! Nu sitter jag och lyssnar lite på band of horses och längtar lite extra till malmöfestivalen. Förövrigt saknar jag min lilla Fia som har varit på äventyr i Turkiet en vecka men idag kommer hon minsann him! Och jag hoppas att hon har det skitbra därnere. Poss po dig babe!

Det är mindre än 2 veckor kvar innan skolan börjar och det är lite blandade känslor. Visst ska det bli kul att komma tillbaka då jag går i världens bästa klass men jag har samtidigt lite ångest, ni förstår säkert vad jag menar? Och jag kan verkligen inte fatta att nästan 2 månader har gått sen sommarlovet började, tiden har bara sprungit iväg. Helt galet!

Nu ska jag dricka lite fanta, lyssna på ännu mer musik (lyssna på "Papercut-Apollo Drive", askalas bra!!!!) och göra det jag är bäst på... CHILLA!

Ha det gött och förlåt för att vi har varit så dåliga i sommar.
Vi kommer tillbaka i höst, kommer tillbaka på riktigt med massa uppdatering!!!

/JOSSAN


Kommentarer
Postat av: Tomjohanna

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-03-02 @ 17:35:21
URL: http://tomjohanna.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0