we move like we ain't got no other

Nu är jag ganska färdigpluggad och har precis gett mig på ett nytt försök med att fläta håret för att få lite snygga vågor i det imorgon. Det kommer antagligen gå lika dåligt som förra gången... affro!! Men med hjälp av sandras tips hoppas jag att det ska gå vägen ;)

Var på malmöfestivalen i tisdag och såg johnossi. ÅÅÅÅÅÅH fyfan vad dom var grymma. Äckligt jävla grymma. Och fan vad jag vill se dom igen. Här iaf några bilder från tisdags :)

jag i väntan

seb jag och tova

johaaaaan, övårtaggad

seb jag mia och tova

Igår var det onsdag och NRJ in the park. Det var helt okej men var dock översliten imorse när jag vaknade. Vilken tur att vi bara går till halv elva imorgon (iaf jag). Inkasserade ett par skitsnygga jeans som jag fick köpa av Anna som jag visar imorgon.

Imorgonkväll ska jag och nathalie passa mina småsyskon och käka chips och dippa. Vi skippar malmöfestivalen och myzzzer istället vilket jag tycker är en helbra idé. Så vi ses inte på malmöfestivalen imorgon.
Hehe, nu är det sovdags och woops jag har glömt att öva på låten som jag ska sjunga upp imorgon. Det får gå som det går.
Kräääääim Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0