weed party

Igår orkade jag inte blogga, idag sov jag hela eftermiddagen och sen åkte jag till malmö för att kolla på Johnossi och Band of Horses... Det är därför ni inte har hört någonting från mig på ett tag. Iallafall, band of horses var GRYMMA! Fyfan vad bra de var live. Lite ledsen blev jag dock då vi inte kunde se hela konserten för vi var tvugna att ta bussen hem :( Nu är jag hiiiimma och ska snart suva. Skola imorgon men börjar inte förrän klockan 10 så det är skönt. Därför ska jag lyxa till det och nog se en film innan jag somnar. PUSS

Ingen bild hittar jag heller av typ alla mina 100 000 bilder på datorn så det får bli ett inlägg utan bild idag...

/JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0